torsdag den 28. november 2013

what to say....det er startet..

Idag var jeg, Tea, forbi den lækre butik markant på Vesterbro. Bilen var lastet til renden, med de ting min søster Stine og jeg har valgt ud og revurderet.. Det er jo ret nyt for os, at være med i en butik og have et mål for øje når vi går på markeder.. Vi var begge spændte- Stine i jylland og jeg i bilen.. 

Heldigvis var Tina fra markant super begejstret for det hele og de ville gerne beholde det hele til salg i butikken.. Det er så dejligt og meget spændende.. 

Det vil så også sige, at der igen i denne omgang ikke kommer noget til salg her på bloggen.. Vores julekugler er vidst et super hit og vi er straks gået igang med at lave flere.. 

Følg os på instagram: søg på @revurderet og @markantshop.. fortsat god aften.. Nu skal jeg vidst igang med at læse socialforvaltningsret, ville nu hellere være kreativ.. 

julekugler sælges i markant
1 stk 20kr  3 stk 50kr

Ingen kommentarer:

Send en kommentar